  • Data: 2006-06-12 05:42:29
    Temat: Re: miejsce prowadzenia DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 10 Jun 2006, mvoicem wrote:

    > tzn jakiego, tępienia rozliczania się z DG zarejestrowanej gdzie
    > indziej niż oficjalnie mieszkam?

    Nie, było głośno o paru US w różny sposób "prześladujących" podatników
    (pewnie byle im statystyka dobrze wychodziła). Zauważ że z rzadka
    na grupie widać np. o USach w których złożenie korekty oznacza
    kontrolę - idiotyzm.

    > No ale ten sklep muszę mieć w lokalu, który muszę zgłosić do US. US
    > zażąda pokazania prawa do lokalu, które mam, ale wyłącznie na cele
    > mieszkalne.

    Moment: mieszkasz w Gdańsku a masz mieszkanie w Krakowie, czy coś
    źle zrozumiałem? :)

    pozdrowienia, Gotfryd