  • Data: 2006-06-10 10:50:03
    Temat: Re: miejsce prowadzenia DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 9 Jun 2006, mvoicem wrote:

    > Ale mieszkałem w Krakowie, tam założyłem DG, i się przeprowadziłem do
    > Gdańska. Nie przemeldowałem się ani nie zaktualizowałem danych firmy - po
    > prostu udaję że nadal mieszkam w Krakowie :).
    >
    > Nie wiem czy słusznie, ale wydaje mi się fakt rozliczania się z gdańskim US z
    > dochodów z krakowskiej DG może mi przysporzyć troche kłopotów.

    Mi się *wydaje* że w związku z falą opisów o USach "tępiących podatników"
    przy okazji opisywano przypadki właśnie takiego działania.
    Przecież nie ma zakazu żeby w stanie ktory opisujesz mieć jeszcze
    sklep w Lublinie... dlaczego nie?
    To dlaczego nie mieć TYLKO sklepu w Lublinie? ;)
    A co za różnica między Lublinem a Gdańskiem? :)
    Acha: skoro udajesz że mieszkasz w Krakowie to PD rozlicza się
    w m_cu zamieszkania!
    A VAT w m_scu prowadzenia DG!

    --
    pozdrowienia, Gotfryd