  • Data: 2003-09-09 22:31:10
    Temat: kupione mieszkanie - wspomogli rodzice
    Od: "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wprawdzie nikt mnie jeszcze nie wzywal do US w celu udokumentowania dochodow
    z poprzednich lat, ale poniewaz moze mnie to spotkac (w zwiazku z kupnem
    mieszkania) to zapytam...
    - czy US uzna moje wyjasnienia ze mieszkanie kupilem w wiekszosci ze srodkow
    udostepnionych (uzyczonych) przez rodzicow ?
    - czy istnieje cos takiego jak uzyczenie lub udostepnienie srodkow
    pienieznych ?
    - czy jesli mialaby to byc normalna pozyczka, to taka pozyczka (od rodzicow)
    podlega opodatkowaniu ?

    Jakie najlepiej zajac stanowisko na taka ewentualnosc ?
    Nadmieniam, ze nie jestem w stanie udokumentowac az takich dochodow, by stac
    mnie bylo na samodzielne kupienie mieszkania. P/S mieszkanie sp.wlasn.
    kupione na rynku wtornym (jesli ma to znaczenie) za ok 150 Kpln
    Z gory dzieki za wskazowki.

    --
    Serwery wirtualne - http://www.komrel.net - fachowa samoobsluga!