  • Data: 2003-09-10 17:46:24
    Temat: Re: kupione mieszkanie - wspomogli rodzice
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 10 Sep 2003, latet wrote:
    [...]
    >+ P.S.
    >+ Wprawdzie mnie nikt nie wspomogl darowizna, ani pozyczką,
    >+ ale tez jestem bardzo ciekawy jak to jest z opodatkowaniem
    >+ pozyczek (nie darowizn!) wewnątrzrodzinnych.

    ...a nie masz chęci na obejrzenie ustawy ?
    Zapodam ci nazwę na zachęte:
    Ustawa z dnia 9 września 2000 r. o podatku od czynności cywilnoprawnych
    Były nowelizacje, powinien być tekst ujednolicony... :)
    Przykładowe pozycje DU:
    z 2002 r.: Nr 121, poz. 1031, Nr 199, poz. 1672

    A OT - to w zalezności od lat zdarzenia przewijały się
    AFAIR wątki:
    - "depozyt nieprawidłowy"
    - weksel (dokładniej: sprzedaż weksla własnego)
    - moment opodatkowania darowizny (Slayer chyba to był,
    co mnie zażył :))

    pozdrowienia, Gotfryd