  • Data: 2007-03-04 12:04:18
    Temat: księgowa
    Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    jak to jest z tymi księgowymi? jesli mam podpisaną umowę na prowadzenie
    księgowości (kpir) z biurem rachunkowym, to naprawdę nigdy żaden księgowy
    nie odpowiada za ewentualne (swoje) błędy w prowadzeniu np. mojej
    księgowości?
    Księgowa oddaje mi Vat i Pity do podpisania bo "sama nie mogę" - czyli ja
    swoim podpisem zaświadczam, to co ona wykonała, niejako biorąc to na
    siebie...
    po co informuje się US o miejscu prowadzenia ksiegowości (w razie kontroli
    wiedzą gdzie mają sie udać, to jedno, a jakies inne powody?)... trochę nie
    mieści mi się w głowie, bo przeciez żeby być ksiegowym, trzeba mieć wiedzę i
    doświadczenie, to tak jak z lekarzem, adwokatem... lekarzem bez papierów nie
    można być, a przedsiębiorca bez znajomości prawa podatkowego MUSI dobrze
    prowadzić księgowość...

    pozdrawiam,