  • Data: 2007-03-07 08:01:01
    Temat: Re: księgowa
    Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ktoś Ci broni, żeby przed rozpoczęciem DG zdać państwowy egzamin
    > na doradcę podatkowego czy jak???

    Trochę przesadzasz, to tak jakbyś każdego człowieka pytał "kto ci zabronił
    zdawać na akademie medyczną, skoro narzekasz na służbę zdrowia?", tak samo z
    adwokatami i tysiącem innych profesji. Rozumiem, że gdyby studia trwały
    tydzień, można się dziwić że ktoś nie ma dostatecznej wiedzy w zakresie
    prawa gosp., cywilnego, ekonomi, medycyny itd., ale nie w sytuacji, kiedy
    trwają 5 lat, a i tak w dużej mierze wiedzę zdobywasz w praktyce (też
    kilkuletniej).
    Jeśli ktoś kładzie Ci kafelki w łazience, a Ty mu za to płacisz, to chyba
    spodziewasz się, ze zrobi to dobrze, jesli nie - nie mówisz "przepraszam, ja
    sam powinnienem umieć skoro mam dom", prawda?
    Super być alfą i omegą. Marzenie każdego człowieka.
    A co do księgowej. Jestem po rachunkowości i finansach, ale nie mam czasu na
    prowadzenie sobie księgowości.

    pozdrawiam,