  • Data: 2003-07-08 06:46:55
    Temat: korekta vat 7
    Od: "Iwona Z" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Proszę pomóżcie.
    Źle wypełniłam deklarację vat 7 za m-c kwiecień: odliczyłam vat z faktury za
    usługi telekomunikacyjne, a powinnam zrobić to w miesiącu następnym (termin
    zapłaty: 1 maja). Powinnam wystawić teraz korektę ale jak to się robi? Czy
    jest do tego jakiś specjalny druk?
    I przy okazji jeszcze jedno pytanie:
    Czy mogę odliczyć sobie koszty prowadzenia rachunku bankowego(nie tylko samą
    opłatę za prowadzenie rachunku ale też np. opłata za kartę płatniczą, opłata
    za wyciąg itp.?
    Nie prowadzę metody kasowej, jestem na KPiR

    z góry dziękuję za podpowiedź