  • Data: 2003-07-09 06:05:31
    Temat: Re: korekta vat 7
    Od: "Ewfka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Złóż korektę deklaracji, na standardowym druku w takiej postaci jaką powinna
    mieć pierwotnie, tzn. bez odliczenia VAT-u z f-ry za telekom., i do tego
    wyjaśnienie w postaci- dlaczego składasz korektę za okres taki a taki, i że
    przepraszasz za powstałą pomyłkę i w przyszłości poczynisz starania aby
    więcej ta sytuacja się nie powtórzyła. A'propos prowizji bankowych, to
    możesz ująć wszystkie koszty związane z prowadzeniem rachunku bankowego w
    KPiR jako koszt jeśli to jest rachunek firmowy.
    Pozdrawiam
    Ewa