  • Data: 2003-07-09 06:10:17
    Temat: Re: korekta vat 7
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "thomasson op pl" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:befj9n$fal$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Może pozostawić bez korekty? Bez czynnego żalu?
    >
    > Tydzień temu na taxonline.pl czytałem, że z powodu braku w ustawie o VAT
    > wyraźnej delegacji dla Ministra Finansów określenia zasad odliczania VAT z
    > faktur telekomunikacyjnych (i podobnie rozliczanych) podatnik miał prawo
    > zastosować ogólne zasady odliczenia VAT naliczonego - odliczyć VAT w
    > miesiącu otzymania faktury lub miesiącu następnym. Komentarz opierał się
    na
    > wyroku NSA.
    Tylko czy ten wyrok nie dotyczy jednak starszej sprawy przed zmianami Vat
    tylko nie pamiętam czy tym w Marcu czy Pażdzierniku 2002 (niestety nie
    pamiatam dokładnie)
    To do tych zmian nie było precyzyjnie określone kiedy Vat odliczyć od usług
    telekom.itp. obecnie to raczej nie ma wątpliowości .
    Pozdrawiam Wiola