  • Data: 2003-07-08 23:18:28
    Temat: Re: korekta vat 7
    Od: "thomasson op pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...na standardowym formularzu, ale pisząc u góry (wyraźnie !):
    > KOREKTA

    > ...a ponieważ miało miejsce uszczuplenie należności Skarbu - również
    > czynny żal, co określono jako:

    > ...jak spełni warunki czynnego żalu - czyli dopłaci brakującą
    > kwotę przed lub razem ze złożeniem papierów (! - musi być
    > "już naprawione", IMHO) - to na pewno nie wlepią ! :]
    > A jakby wlepili :> to pozostanie spytać premiera ile są warte
    > słowa jego ministrów ;]
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd

    Może pozostawić bez korekty? Bez czynnego żalu?

    Tydzień temu na taxonline.pl czytałem, że z powodu braku w ustawie o VAT
    wyraźnej delegacji dla Ministra Finansów określenia zasad odliczania VAT z
    faktur telekomunikacyjnych (i podobnie rozliczanych) podatnik miał prawo
    zastosować ogólne zasady odliczenia VAT naliczonego - odliczyć VAT w
    miesiącu otzymania faktury lub miesiącu następnym. Komentarz opierał się na
    wyroku NSA.

    Thomasson