  • Data: 2003-06-26 06:46:45
    Temat: [?] kilometrówka - malutkie pytanie :)
    Od: "raV" <rafal_USUN_TO_@_USUN_TO_heya.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mam 1os DG KPiR VAT itd
    wlascicielem auta jest moj ojciec
    podpisalem z nim umowe uzyczenia samochodu
    prowadze "kilometrowke" i wrzucam koszty brutto z faktur za paliwo w koszta
    wczoraj kupilem OC + AC na nowy rok na to auto
    czy w zwiazku z tym skoro ubezpieczenie jest na mojego ojca (wlasciciela)
    moge ja rowniez wrzucic (podobnie jak paliwo) to ubezpieczenie w koszta? jak
    z OC i jak z AC?

    pozdrawiam
    raV