    From: "Michał" <x...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: czy koszty sie sumuja miesięcznie przy braku dochodu?
    Date: Thu, 8 Apr 2010 10:46:33 +0200

    Witam,
    na wstępie przepraszam, bo to może i głupie pytanie, ale planuję otwarcie
    drugiej firmy a obecnie rozliczam się ryczałtowo, stąd temat kosztów
    formalnie nie jest mi znany:)

    Pytanie takie - czy nie wystawiając np przez 3 miesiące żadnej faktury, ale
    mając fakturyt zakupowe np. na narzędzia itp. mogę wrzyucić je w koszty jak
    już będę coś wystawiać, czyli - kupiłem kilka rzeczy przez kilka miesięcy,
    nie płacąc podatku, bo nie było za co, więc nie mam jak odliczyć tych
    zakupów, czy mogę to zrobić po jakimś czasie, czy to się rozlicza
    miesięcznie.

    Kolejny temat - czy ktoś może polecic jakąś sensownie napisaną książkę w
    temacie prowadzenia firmy i rozliczania sie jak wyżej?
    Pozdrawiam
    Michał