  • Data: 2010-04-08 10:26:00
    Temat: Re: czy koszty sie sumuja miesięcznie przy braku dochodu?
    Od: "Michał" <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak to drugiej?
    Formalnie pierwsza firma nie jest na mnie, ale że tak to ujmę z niej
    korzystam, tyle że rozliczenie ryczałtowe nie zawsze mi się opłaca, stąd
    taki pomysł.

    > To si erozlicza rocznie. Od sku,ulowanej sumy przychodow w roku odejmuje
    > sie skumulowane koszty i placi od rozniky (czyli od skumulowanego dochodu)
    > zaliczke, pomniejszona o skumulowane zaplacone zaliczki.
    > W rozliczeniu rocznym podobnie - z tym, ze koryguje sie jeszcze o
    > remanent.

    Właśnie o to mi chodziło, dziękuje:) Mógłbyś jeszcze napisać jak się wylicza
    zaliczki ( na podstawie zysku z roku poprzedniego??) i czy ew. można np.
    nie wyliczać zaliczek, a płacić jakby na bieżąco np. co 2-3 miesiące na
    podstawie tego co wyliczę?
    Pozdrawiam
    Michał