eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkibledny NIP pracownikabledny NIP pracownika
  • Date: Tue, 07 Dec 2004 15:24:02 +0100
    From: X Y Z <x...@p...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.2) Gecko/20040804
    Netscape/7.2 (ax)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: bledny NIP pracownika
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 127.0.0.1
    Message-ID: <41b5bd02$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1102429442 127.0.0.1 (7 Dec 2004 15:24:02 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 10
    X-Authenticated-User: x...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.ipartners.p
    l!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:127585
    [ ukryj nagłówki ]

    Hej,

    Czy może być jakiś wielki problem, jeśli pracownik (pełen etat) podał
    błędny NIP i taka sytuacja trwała przez 4 miesiące (sierpień-październik)?

    Co należy zrobić, aby US się nie przyczepił?
    Składki i podatki były odprowadzane. Inne dane poza NIP są poprawne. ZUS
    składki identyfikuje poprawnie (II filar).

    SIM

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1