  • Data: 2004-12-13 19:01:47
    Temat: Re: bledny NIP pracownika
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "WAM" <n...@n...nopl.pl> wrote in message
    news:5forr0psm4n0r0vsoup13ddolbd5v4cei1@4ax.com...
> [...]
    (sierpień-październik)?
    > W przypadku ogolnym US jeszcze nie wie za kogo dostal te
    > skladW^zaliczki na podatek.

    a skąd US po PIT-4 to w ogóle ma wiedzieć. Ogólnie wg mnie wystarczy
    skorygować dokumenty ZUS i różne dokumenty kadrowe, do US nic nie trzeba
    wysyłać, bo przecież dopiero w momencie wystawienia PIT-11 z błędnym NIP
    mógłby być problem, o ile się dobrze orientuję, to żaden dokument z NIP
    pracownika nie idzie do US, dopiero rozliczenie roczne (chyba żeby jakieś
    "niszowe" PITy ;-)

    Magdi.