  • Data: 2004-12-08 06:42:51
    Temat: Re: bledny NIP pracownika
    Od: SIM <x...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PawełJ wrote:

    > Co rozumiesz przez wielki problem?

    No nie wiem ;) Czy US dostał taki NIP w jakiś dokumentach, czy otrzymuje
    dopiero po zakończeniu roku?
    ZUS dostał w zgłoszeniu, ale widać mu to nie przeszkodziło.

    > Jaka sytuacja? Do czego ten nip był użyty?

    Nie wiem - chyba w zgłoszeniu do ZUS, i - jeśli jest takowe - także do US.

    > A skąd wiesz? Po 4 miesiącach? to dokumenty jeszcze pewnie nie przetworzone
    > nawet.

    Po prostu składki na II filarze wszystkie są - po ok. 2 tygodniach od
    dokonania wpłat przez płatnika składek.

    SIM