eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkibledny NIP pracownika › Re: bledny NIP pracownika
  • Data: 2004-12-07 20:50:54
    Temat: Re: bledny NIP pracownika
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Hej,
    Hej

    > Czy może być jakiś wielki problem, jeśli pracownik (pełen etat) podał
    Co rozumiesz przez wielki problem?
    > błędny NIP i taka sytuacja trwała przez 4 miesiące (sierpień-październik)?
    Jaka sytuacja? Do czego ten nip był użyty?
    >
    > Co należy zrobić, aby US się nie przyczepił?

    > Składki i podatki były odprowadzane. Inne dane poza NIP są poprawne. ZUS
    > składki identyfikuje poprawnie (II filar).
    A skąd wiesz? Po 4 miesiącach? to dokumenty jeszcze pewnie nie przetworzone
    nawet.

    PawełJ


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1