    From: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: badanie sprawozdań spółek - gazeta prawna
    Date: Thu, 2 Sep 2004 07:34:45 +0200

    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/27.html?numer=1281
    &dok=1281.27.3.2.5.1.0.1.htm

    "Spośród 175 tys. spółek z ograniczoną odpowiedzialnością tylko 13 tys.,
    czyli poniżej 8 proc., ma obowiązek badania swoich sprawozdań finansowych.
    To stanowczo za mało - uważa Krajowa Izba Biegłych Rewidentów i proponuje
    obniżenie tzw. progów, od których przekroczenia uzależnione jest badanie
    sprawozdań"

    "Przeciwko obecnym progom protestuje (!) Krajowa Izba Biegłych Rewidentów.
    Według izby, teraz znaczna część niemałych jednostek, zobowiązanych
    przepisami prawa do sporządzania pełnej sprawozdawczości, nie podlega
    badaniu, czyli uwiarygodnieniu rocznych sprawozdań, a co za tym idzie,
    znajduje się poza

    (GRONEM NABIJAJĄCYM KASĘ BIEGŁYM - mój przypis) niezależną oceną"

    Tia, szkoda że nie jestem po ich stronie barykady - ktoś by się o mnie
    zatroszczył...

    ;-)