  • Data: 2004-09-02 07:36:58
    Temat: Re: badanie sprawozdań spółek - gazeta prawna
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "xyz" <x...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:ch6hkp$m5c$2@atlantis.news.tpi.pl...

    > Gdybyś widział jakie "cuda" potrafią robić księgowi w takich spółkach
    > to, przypuszczam, że byś zmienił zdanie.

    Sam jestem księgowym i bardzo dobrze wiem jaki CZASAMI żenująco niski poziom
    wiedzy reprezentują sobą niektórzy księgowi, ale wiem też na jakich zasadach
    i na jakim poziomie CZASAMI przeprowadzane jest badanie bilansu.

    Tutaj nie chodzi przecież o dobro spółek i polepszenie świata, ale o dobro
    biegłych rewidentów.
    Myślisz, że biegli tak samo by o to zabiegali, gdyby byli na państwowej
    stałej pensji?
    :-)))) (podnieśli by limit do 20mln)

    Od początku roku usługowo prowadzący księgi rachunkowe koniecznie muszą
    posiadać ubezpieczenie OC - lobbing ubezpieczycieli (w tym padającego PZU,
    które jako jedyny przygotował przystępną cenowo ofertę)
    Od maja kurs na prawo jazdy trwa 40, a nie jak wcześniej 20 godzin - to też
    jest dla dobra ośrodków nauczania a nie kierowców.

    Żebym nie został oceniony jak propagator teorii spisku: owszem, są pozytywne
    strony takich regulacji ustawowych i tego nie da się ukryć, ale nienawidzę,
    jak ktoś mi coś narzuca, mówiąc, że to jest dla mnie dobre - niech zostawi
    to mojej ocenie...

    p.s.
    i piersią będę bronić wolnego handlu w weekendy.
    ;-)

    Pozdrawiam
    Łukasz Kaliński.