  • Data: 2003-10-15 09:40:22
    Temat: ZUS, komornik i adres stalego zameldowania
    Od: s...@s...org szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    mam problem z ZUS-em. Przez trzy miesiace mialem zarejestrowana DG. Nie bylo
    dochodu, wiec wyrejestrowalem DG. Oczywiscie przez ten czas swiadomie nie
    placilem skladek bo po prostu nie mialem (i nadal nie mam) z czego. Problem
    jest w tym, ze ZUS straszy komornikiem moich rodzicow, u ktorych jestem na
    stale zameldowany. Ludzie starsi, pamietaja pewne czasy, wiec sie boja. Troche
    mnie ten stan rzeczy denerwuje. Czy komornik moze ot tak wejsc do domu moich
    rodzicow i cos zajac tylko dlatego, ze jestem tam zameldowany? W rzeczywistosci
    nie mieszkam tam od 15 lat. Chcialbym wiedziec na czym stoje zanim zaczne
    dzwonic z pretensjami do ZUS-u. Czy mozecie wskazac mi jakas ustawe w ktorej
    moge wyczytac co moze komornik, a czego nie?

    HS