  • Data: 2003-10-18 16:55:47
    Temat: Re: ZUS, komornik i adres stalego zameldowania
    Od: "ef" <e...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy mozecie wskazac mi jakas ustawe w ktorej
    > moge wyczytac co moze komornik, a czego nie?

    hej
    ja mam dlug w banku a nawet w kilku bankach - taka pamiatka po spolce cywilnej.
    co jakis czas ktorys bank sie odzywa, podaje do sadu zaocznie i oczywiscie po
    jakims czasie jest wyrok i pojawia sie pozniej komornik.

    moja mama w ogole komornika nie wpuszcza do swojego mieszkania, a tam jestem
    zameldowany. jak komornik straszy ze przyjdzie z policja czy wymysla cos innego
    to na mojej mamie nie robi to wrazenia i nie wpuszcza go do domu. wrecza mu
    oswiadczenie, ze ja jestem u niej tylko zameldowany a wszystkie rzeczy w domu
    naleza do niej a mojego miejsca pobytu nie zna. adres jest do korespondencji i
    ja sie czasem po listy tylko zglaszam. przewaznie po dwoch dniach od wizyty
    komornika ja zjawiam sie u komornika z moim oswiadczeniem, ze nigdzie na stale
    nie pracuje, nie posiadam majatku ani samochodu. nie mam nikogo na utrzymaniu.
    no i ze jestem u mojej mamy tylko zameldowany i nic tam do mnie nie nalezy.

    nie wiem czy tak do konca moze byc, ze moja mama odprawia z kwitkiem kazdego
    komornika i go do domu nie wpuszcza i nawet nie boi sie policji bo jej tez bez
    nakazu by nie wpuscila ale jednak ta dzielna kobieta tak robi.

    i po pewnym czasie przychodzi do mnie pismo od komornika o tresci mniej wiecej
    takiej: ... postanawia postepowanie egzekucyjne w nieniejszej sprawie umorzyc
    wobec stwierdzenia bezskutecznosci egzekucji... no i ponizej jest uzasadnienie,
    ze nie stwierdzono zadnych ruchomosci posiadajacych wartosc handlowa i
    podlegajacych zajeciu... a ponadto ustalono, ze w chwili obecnej dluznik nie
    pracuje.

    ja wiem, ze dlugi sie splaca ale ja zbankrutowalem i jak sie kiedys podniose to
    pewnie ugadam sie z bankami i posplacam to co nabralem.
    pozdrawiam
    dluznik