  • Data: 2010-02-03 23:06:13
    Temat: ZUS - Braki
    Od: "kukuryk" <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Czytuje tą grupe i czasami dziwie się, albo sobie albo innym.
    Prowadze DG piąty rok, siłą rzeczy musze oplacać ZUS.
    Czasami czytam posty typu "spozniełem się 5 dni z zaplatą ZUSu, co mi
    zrobią"
    Ja osobiscie, jak mi brakuje na lekcje językowe, tudziez ine szczytniejsze
    cele, to sobie odejmuje 150 zł powiedzmy co 3 miesiące od ZUSu i co?
    No wlasnie, co?
    Czy to ja mam nasrne w głowie, ze sie zbytnio tym srusem nie przejmuje? czy
    rzeczywiscie sobie jakos grabie?
    Teraz mam kolejny patent na samokształcenie, i choć lekko z kasą nie jest,
    to myslałem "aby zapozyczyć się w ZUSIE".
    Nie mam dotyczhczas dużych zaległosci, moze ze 1500 zł, no i co z tego?
    Nawet jak mi doliczą odsetki to jakoś tragedii nie bedzie.
    Mogę tak dalej robić, czy rzeczywiscie grozi mi smierc przez powieszenie?
    Ile prawdy w tej histerii przed ZUSem a ile pieniactwa i bąków po portkach?
    Pozdros Amigos