  • Data: 2010-02-04 12:07:43
    Temat: Re: ZUS - Braki
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-04 00:06, kukuryk pisze:
    > Nie mam dotyczhczas dużych zaległosci, moze ze 1500 zł, no i co z tego?
    > Nawet jak mi doliczą odsetki to jakoś tragedii nie bedzie.
    > Mogę tak dalej robić, czy rzeczywiscie grozi mi smierc przez powieszenie?
    > Ile prawdy w tej histerii przed ZUSem a ile pieniactwa i bąków po portkach?
    Jeśli kontrolujesz sytuację, tzn. Twój dług nie przekracza kwoty, którą
    jesteś w stanie tak od ręki wziąć i spłacić, to pewnie nie masz się czym
    martwić poza ewentualnymi problemami z wypłatą świadczeń. Załóżmy, że
    złamałeś nogę, ale akurat w ostatnim miesiącu nie zapłaciłeś
    zdrowotnego, więc nie masz potwierdzenia przelewu, jedziesz do szpitala,
    a tam trafiasz na służbistę, który przetrzyma Cię w poczekalni, bo nie
    masz ubezpieczenia i co mu zrobisz? Oczywiście przykład naciągany, ale
    mniej więcej pokazuje o co chodzi. Jak znam życie, to pewnie płacisz
    zdrowotne, a obcinasz emerytalno/rentowe, więc wymyśl sobie jakiś
    wypadek/chorobę po którym musisz starać się o rentę :-)
    Ostatnią rzeczą jest np. niekorzystny zbieg okoliczności, typu: klient
    ma Ci właśnie wpłacić dużą zaliczkę, Ty musisz za nią szybko kupić
    materiały na robotę, a tu zdziwienie, że ktoś konta zablokował :->

    Maciek