  • Data: 2010-02-15 14:54:29
    Temat: Re: ZUS - Braki
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik cef napisał:

    > Zazwyczaj w takich sytuacjach pomagała prośba o IMIENNE
    > oświadczenie, że odmawiają pomocy lekarskiej pomimo
    > mojego - jak trzeba to pisemnego-oświadczenia, że jestem ubezpieczony,
    > ale nie mam kwita przy sobie.
    > (ale to trzeba byc ubezpieczonym i nie mieć zaległosci)
    >
    > I to zawsze wystarczało, nawet nie chcieli tego oświadczenia, a tak się
    > już kiedyś
    > zastanawiałem co zrobić jak odmówią mimo oświadczenia.

    Oni ci nie odmawiają pomocy lekarskie, a jedynie bezpłatnej pomocy
    lekarskiej. Więc mogą ci tylko napisać że: odmawiamy pomocy gdyż ten
    pan odmówił za nią zapłaty. (a jak to przypadek nagły i zagrażający
    zdrowiu i życiu to mogą zadzwonić po pogotowie które przewiezie cię do
    odpowiedniego szpitala na izbę przyjęć)