  • Data: 2010-02-04 13:21:19
    Temat: Re: ZUS - Braki
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy wrote:

    > Teoretycznie masz rację ale w praktyce stajesz chory, słaby, obolały
    > przed biurokratycznym betonem.

    Zazwyczaj w takich sytuacjach pomagała prośba o IMIENNE
    oświadczenie, że odmawiają pomocy lekarskiej pomimo
    mojego - jak trzeba to pisemnego-oświadczenia, że jestem ubezpieczony, ale
    nie mam kwita przy sobie.
    (ale to trzeba byc ubezpieczonym i nie mieć zaległosci)

    I to zawsze wystarczało, nawet nie chcieli tego oświadczenia, a tak się już
    kiedyś
    zastanawiałem co zrobić jak odmówią mimo oświadczenia.