  • Data: 2010-02-04 13:35:08
    Temat: Re: ZUS - Braki
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04-02-2010 14:21, cef pisze:

    > Zazwyczaj w takich sytuacjach pomagała prośba o IMIENNE
    > oświadczenie, że odmawiają pomocy lekarskiej pomimo
    > mojego - jak trzeba to pisemnego-oświadczenia, że jestem ubezpieczony,
    > ale nie mam kwita przy sobie.
    > (ale to trzeba byc ubezpieczonym i nie mieć zaległosci)
    >
    > I to zawsze wystarczało, nawet nie chcieli tego oświadczenia, a tak się
    > już kiedyś
    > zastanawiałem co zrobić jak odmówią mimo oświadczenia.

    To wszystko kwestia sytuacji - ile masz siły przebicia w danym momencie.
    Ja np. z ostrą trzustką miałam siłę przebicia gumiżelka.
    Ale już z ciężką anginą potrafiłam się wykłócić (charcząc, co chyba
    potęgowało efekt) że doniosę papiery później.
    Tylko, że akurat w pierwszym przypadku nie mogłam czekać, w drugim
    spokojnie bym przeżyła jedne dzień (to nie jest przenośnia).

    Przepisy przepisami, ale o swoje trzeba i tak walczyć.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813