  • Data: 2010-02-04 12:40:20
    Temat: Re: ZUS - Braki
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04-02-2010 13:28, jureq pisze:

    > Ależ on ma ubezpieczenie. Niezapłacenie zdrowotnego nie powoduje ustanie
    > ubezpieczenia.

    Ale w przychodni chcą zobaczyć ostatni przelew.
    I możesz im tłumaczyć, słaniając się w gorączce, że brak zapłaty nie
    znaczy, że nie jesteś ubezpieczony.
    Ale oni z NFZ maja takie wytyczne i już.
    Dowodem ubezpieczenia dla przedsiębiorcy jest druk zgłoszenia do
    ubezpieczenia zdrowotnego oraz aktualny dowód wpłaty składki na
    ubezpieczenie zdrowotne. Nie ma lub, albo, ewentualnie.
    Ma być komplet.

    I z mojego doświadczenia - sam dowód zapłaty wystarczy, samo zgłoszenie
    nie - "Bo to jest sprzed 8 lat, to Pani się mogła już 4 razy wyrejestrować"

    Teoretycznie masz rację ale w praktyce stajesz chory, słaby, obolały
    przed biurokratycznym betonem.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813