eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWystawienie rachunku - ile czasu od daty otrzymania zapłaty › Wystawienie rachunku - ile czasu od daty otrzymania zapłaty
    From: leśnik <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Wystawienie rachunku - ile czasu od daty otrzymania zapłaty
    Date: Wed, 3 Feb 2010 05:54:02 -0800 (PST)

    Witam wszystkich!

    Mam taki problem. 29 grudnia klient zgłosił się do mnie z prośbą o
    wykonanie usługi. Przyjąłem zlecenie. Klient chciał za nie zapłacić w
    starym roku i na ten fakt poprosił mnie o wystawienie rachunku
    proforma. Pieniądze wpłynęły do mnie 31 grudnia w tej chwili skończona
    została usługa i chciałem wystawić klientowi rachunek z obecną datą
    (datą wydania towaru). Klient żąda od mnie aby data sprzedaży na
    rachunkui była taka jak data wystawienia rachunku proforrma. Jak ma
    podejść do tej sprawy? Dodam że nie jestem na VAT i prowadzę KPiR.