eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWykonywanie takiej samej dzialalnosci po zamknieciu DG, tyle ze na umowy o dzielo. › Wykonywanie takiej samej dzialalnosci po zamknieciu DG, tyle ze na umowy o dzielo.
  • Data: 2005-03-16 02:15:23
    Temat: Wykonywanie takiej samej dzialalnosci po zamknieciu DG, tyle ze na umowy o dzielo.
    Od: "Olek" <f...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nurtuje mnie taki problem (wykazcie zrozumienie dla laika):

    Teraz tlumacze na umowy o dzielo dla firm.
    Otworze sobie DG pt. "tlumaczenia", zebym mogl swiadczyc uslugi "dla
    ludnosci".
    Powiedzmy, ze po roku zamkne DG.

    Czy nadal bede mogl tlumaczyc na umowy o dzielo dla firm?
    Chodzi mi o to, czy US nie powie mi czegos takiego:

    Skoro otworzyl pan firme "tlumaczenia", to znaczy, ze mial pan zamiar
    prowadzic taka DG.
    Potem zglosil pan zamkniecie firmy, ale nadal swiadczy pan te same uslugi,
    wiec wg nas nadal prowadzi pan DG.
    A to juz podlega karze.

    Innymi slowy, czy jak juz raz wdepne w DG pt "tlumaczenia", to nie bede mogl
    wrocic do punktu wyjscia i juz zawsze tlumaczenia bede musial "pchac" przez
    DG? Chcialbym moc wrocic do 50% KUP przy umowach o dzielo, w razie gdyby DG
    mi nie wypalila (gdyby bylo malo klientow indywidualnych).