eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWykonywanie takiej samej dzialalnosci po zamknieciu DG, tyle ze na umowy o dzielo. › Re: Wykonywanie takiej samej dzialalnosci po zamknieciu DG, tyle ze na umowy o dzielo.
  • Data: 2005-03-16 10:31:42
    Temat: Re: Wykonywanie takiej samej dzialalnosci po zamknieciu DG, tyle ze na umowy o dzielo.
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel> szukaj wiadomości tego autora

    In article <d188gk$7gl$4@nemesis.news.tpi.pl>, Samotnik wrote:

    > Z takaą stertaą pytanń elementarnych i tendencjaą do szukania problemów tam,
    > gdzie ich nie ma

    Najpierw trzeba wiedziec ze tu czy tam nie ma problemow.

    Juz nie raz zdarzylo mi sie ze dzielilem wlos na czworo w rozmowie
    ze znajoma ksiegowa a za kwartal czy podobnie raptem sie okazywalo ze
    taki sam problem ktos postawil na lamach prasy.

    Inna rzecz ze ta ksiegowa powiedziala mi zebym raz na zawsze sie
    zdecydowal czy chce spokojnie spac (i nie bawil sie w DG) czy tez
    chce walczyc o troche kasy. Nie przypadkowo kiedys jeden z naczelnikow
    US wysypal sie na lamach prasy ze jest w stanie "urzadzic" kazdego.
    jJ mu wierze przy stanie prawnym na chwile obecna.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl