eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWykonywanie takiej samej dzialalnosci po zamknieciu DG, tyle ze na umowy o dzielo. › Re: Wykonywanie takiej samej dzialalnosci po zamknieciu DG, tyle ze na umowy o dzielo.
  • Data: 2005-03-16 03:17:40
    Temat: Re: Wykonywanie takiej samej dzialalnosci po zamknieciu DG, tyle ze na umowy o dzielo.
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <f...@a...com> napisal(a):

    > Oj nabijasz sie ze mnie, a ja po prostu jestem przerazony iloscia
    > informacji, jakie musze poznac, zeby w cos nie wdepnac. Przeciez z gory
    > przepraszam za "pytania laika" i dziekuje wszystkim cierpliwym, ktorzy maja
    > sile wyjasniac mi meandry prowadzenia DG. Jestem naprawde bardzo wdzieczny.

    Z taką stertą pytań elementarnych i tendencją do szukania problemów tam,
    gdzie ich nie ma, słabo tę Twoją działalność widzę. Musisz znaleźć
    kogoś, kto Cię przez temat poprowadzi - jakieś biuro rachunkowe albo
    przynajmniej znajomego z działalnością. Bez tego będziesz zasypywał
    grupę pytaniami o wszystkie możliwe problemy we wszystkich możliwych
    dziedzinach i będą bez końca pytania czy wolno kupić długopis jeśli się
    nie wystawia faktur na usługi pisania długopisem, potem zapytasz czy wolno
    kupić ołówek, jeśłi nie wystawia się faktur na pisanie ołówkiem - w końcu
    ołówek to nie długopis i mogą być inne przepisy w tym względzie... i tak
    dalej i tak dalej... ;)
    --
    Samotnik