  • Data: 2004-04-18 19:00:07
    Temat: Uważam ten notorycznie pojawiający się wątek za skandal...
    Od: "weak_trader" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ... i mam nadzieję, że prawdziwi gracze giełdowi i inwestorzy podpiszą się
    pod moim postem.

    LUDZIE !!! To my tworzymy POLSKĘ !!!! to nie Miller ani Kwaśniewski tylko my
    zwykli ludzie ...
    Jeśli jesteś dobry i zarabiasz na giełdzie to wiesz, że chciwość zawsze
    zabija ..nie tylko zresztą na parkiecie, a jeśli nie zarabiasz to nie
    zaśmiecaj grupy...ale mam już dosyć frajerków, którzy mówią że Polska to
    wieś i sami zachowują się jak ĆWOKI i nieroby....

    Wyrażam tu swoje osobiste przekonania i być może ktoś się ze mna nie
    zgadza... to taka przykra Polska rzeczywistość ... ale powiem wam
    coś...zagłosujcie na LEPPERa ...na pewno będzie lepiej ....on wam DA ::))

    Pozdrawiam i czekam na odp

    weak_trader