eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkipodatek dochodowy od doch. osiągniętych w walutach - kurs sprzedaży NBP czy średni ? › Re: podatek dochodowy od doch. osiągniętych w walutach - kurs sprzedaży NBP czy średni ?
  • Data: 2004-04-18 21:06:29
    Temat: Re: podatek dochodowy od doch. osiągniętych w walutach - kurs sprzedaży NBP czy średni ?
    Od: "soros" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja jestem ciekaw w jaki sposób ewentualnie niepłacenie będzie
    > sprawdzane... tzn skąd skarbówka ma wiedzieć, że gram na forexie? U
    nas na
    > giełdzie to sprawa jasna - domy maklerskie wysyłają pity do urzędów
    > skarbowych, ale forex?
    >
    > Andrzej Broński

    Znowu z tymi podatkami wrrr.... jak będziesz notorycznie wtapiał na
    foreksie to nie musisz się rozliczać, ale jak przypadkiem zarobisz to
    będziesz mieć problem. No bo jak skorzystasz z tych pieniędzy?? Bank
    będzie rejestrował przelewy jak naglegle przelejesz dużą kwotę
    pieniędzy na swoje konto, lub będziesz systematycznie przelewał
    mniejsze sumy. Skarbowka będzie wiedzieć od ciebie że masz do
    zapłacenia podatek. Konstytucja i ustawa PIT mówi że twoim
    obowiązkiem jest zapłacić daninę.
    pozdr soros