eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkipodatek dochodowy od doch. osiągniętych w walutach - kurs sprzedaży NBP czy średni ? › Re: podatek dochodowy od doch. osiągniętych w walutach - kurs sprzedaży NBP czy średni ?
  • Data: 2004-04-18 21:06:47
    Temat: Re: podatek dochodowy od doch. osiągniętych w walutach - kurs sprzedaży NBP czy średni ?
    Od: "Rem" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KatHay" <k...@w...interia.pl> napisał
    > Sensowna wydaje się być w tym gąszczu interpretacja byłej v-ce minister
    > Chojny -Duch, która w takich wypadkach sugeruje po prostu odjąć kwotę z
    > początku roku (lub otwarcia rachunku) od kwoty na koniec roku i to
    > przeliczyć na PLN (po kursie z ostatniego dnia roku?)
    hmm... Czy ta wypowiedź byłej v-ce minister Chojny -Duch jest gdzieś
    opublikowana (bo to znacznie upraszczałoby sprawę obliczeń ) ?

    Pozdro
    Rem
    PS - A wciąż nie jestem pewien, czy należy użyć kursu sprzedaży NBP, czy
    średniego NBP ( bo na ile można polegać na wiedzy Pań z USk, którym się
    wydawało, że "mówisz do nich po chińsku" ?)