eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkipodatek dochodowy od doch. osiągniętych w walutach - kurs sprzedaży NBP czy średni ?Re: Uważam ten notorycznie pojawiający się wątek za skandal...
  • Data: 2004-04-18 20:05:32
    Temat: Re: Uważam ten notorycznie pojawiający się wątek za skandal...
    Od: "weak_trader" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    1.Wcale nie wrzeszczę.. zwróciłem tylko uwagę....i wyraziłem swoje zdanie na
    temat dyskusji ... nie uważam więc, żeby ten mail był off topic...
    2. Ja napisałem czemu uważam ludzi unikających podatki za wsioki, przykro
    mi, że z kontekstu wynikło, że mówię o Tobie... za to przepraszam...
    oczywiście jeśli jest jak mówisz ::))) Ty z kolei obrzuciłeś mnie błotem w
    sumie za nic ... No Comments...