  • Data: 2005-04-14 11:19:31
    Temat: Ubezpieczenie zdrowotne - jak się ubezpieczyć?
    Od: "Piotr Śmiech" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Piszę tu, bo nie znalazłem odpowiedniejszej grupy...

    Nie mam stałej pracy i można powiedzieć, że jestem na utrzymaniu rodziców (od
    czasu do czasu zarobię jakąś większą gotówkę, ale zwykle na umowę o dzieło).
    Ostatnio nie stawiłem się w terminie w Urzędzie Pracy i utraciłem status osoby
    bezrobotnej (i ubezpieczenie - jak się domyślam).

    Mam pytanie - co zrobić w takiej sytuacji?

    Pytałem w NFZ i dowiedziałem się, że mogę wykupić ubezpieczenie za około
    200PLN miesięcznie. Niestety Pani w informacji nie była w stanie powiedzieć
    jakie dokumenty będą mi potrzebe (mówiła coś o zaświadczeniu ze studiów, i od
    pracodawców rodziców, ale nie była w stanie powdziedzić o jakie dokładnie
    zaświadczenia chodzi) a dodatkowo wspomniała coś o jakiś uciążliwych
    procedurach rejestracyjnych co miesiąc... (?)

    Pytałem w MediCover i zaproponowali mi pełną opiekę (bez hospitalizacji) za
    250PLN miesięcznie - oczywiście wszelkie niezbędne badania specjalistyczne w
    cenie, w dodatku bez kolejek, itp.

    Jeśli rzeczywiście wykupienie ubezpieczenia zdrowotnego w NFZ jest tak
    upierdliwe, chyba wybiorę MC.

    Czy znacie jakieś prostsze (tańsze) metody na zdobycie ubezpieczenia zdrowotnego?

    Z góry dziękuję za pomoc.
    Pozdrawiam,
    PS