  • Data: 2006-12-05 22:16:10
    Temat: Sprzęt z własnego sklepu w koszty
    Od: "Jacek" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Prowadzę firme komputerową której działalność skupia się wokół usług i
    sprzedaży. Tworzę strony www, do czego przydałby mi się nowocześniejszy
    aparat cyfrowy. Posiadam takie aparaty w sklepie i mogę je nabyć w hurtowni
    od której kupuję towar. Czy mógłbym taki sprzęt wziąć w koszty czy będę
    zmuszony kupować gdzie indziej ? Na fakturach z hurtowni jest klauzula, że
    towary tam zakupione są do dalszej odsprzedaży.

    Pozdrawiam
    Jacek