  • Data: 2006-12-05 23:09:10
    Temat: Re: Sprzęt z własnego sklepu w koszty
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 5 Dec 2006, Jacek wrote:

    > od której kupuję towar. Czy mógłbym taki sprzęt wziąć w koszty czy będę
    > zmuszony kupować gdzie indziej ?

    wKF: napisz jak księgujesz (PK/KPiR) i czy chcesz brać z własnego
    magazynu czy "prosto z f-ry zakupu" :)

    > Na fakturach z hurtowni jest klauzula, że
    > towary tam zakupione są do dalszej odsprzedaży.

    Ja bym sprawdził umowę z dostawcą (pewnie hurtownia ma jakieś
    "ramowe warunki"), bo zapis mi wygląda na bezsensowny.
    Powinno być że "na cele gospodarcze" albo jakoś tak (znaczy
    że niekomsumpcyjne albo niekonsumenckie), już pomijając że
    dla podatku to bez znaczenia :)

    pzdr, Gotfryd