  • Data: 2006-12-08 18:27:27
    Temat: Re: Sprzęt z własnego sklepu w koszty
    Od: "Rafal..." <r...@i...arpa> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:el4ras$o2a$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Prowadzę firme komputerową której działalność skupia się wokół usług i
    > sprzedaży. Tworzę strony www, do czego przydałby mi się
    > nowocześniejszy aparat cyfrowy. Posiadam takie aparaty w sklepie i
    > mogę je nabyć w hurtowni od której kupuję towar. Czy mógłbym taki
    > sprzęt wziąć w koszty czy będę zmuszony kupować gdzie indziej ? Na
    > fakturach z hurtowni jest klauzula, że towary tam zakupione są do
    > dalszej odsprzedaży.

    A co cię klauzula obchodzi? To taki sobie wymysł hurtowni, zupełnie bez
    mocy prawnej. Jak chcesz to wziać od siebie ze sklepu, to rozbij pozycje
    faktury na odpowiednie kolumny KPiR, czyli towar handlowy do kolumny 10,
    koszt w kolumnę 14. A jeśli chcesz kupić osobno, na osobną FV, to nie
    widze, problemu wpisania tego w koszty, mimo jakiegoś zapisu na FV z
    hurtowni.

    --
    Pozdrawiam :-)
    Rafał - Tarnów