eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRozliczenie kosztow bankowych oraz lokalowych. › Rozliczenie kosztow bankowych oraz lokalowych.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "gieroj44" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Rozliczenie kosztow bankowych oraz lokalowych.
    Date: Wed, 20 Dec 2006 00:48:16 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 33
    Message-ID: <em9tou$r6m$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Reply-To: "gieroj44" <g...@w...pl>
    NNTP-Posting-Host: eoo238.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1166572127 27862 83.20.30.238 (19 Dec 2006 23:48:47
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 19 Dec 2006 23:48:47 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:174246
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam serdecznie,

    Koniec roku sie zbliza... kosztow warto poszukac. A zatem pomyslalem o dwoch
    sprawach:

    Primo - jak ksiegowac koszty konta bankowego (przelewy, prowadzenie itd)...
    uzbieralo mi sie tego przez rok juz ponad tysiac i zastanawiam sie czy to
    trzeba co miesiac ksiegowac, po kazdej operacji a moze wystarczy na koniec
    roku (zbyt piekne zeby bylo prawdziwe ale warto spytac) ? Na jakiej
    podstawie... wydruki z kont? Oficjalne zestawienia bankowe z pieczecia??

    Drugie primo - jak ksiegowac koszty lokalowe... mowie glownie o podatku od
    nieruchomosci. Dom jest moj i brata na pol... ja na firme przeznaczylem
    jedno pomieszczenie 25m... podatek od nieruchomosci rozklada sie mniej
    wiecej tak ze za ten jeden pokoj zaplacilem na rok ponad 600 a za reszte
    domu okolo 200 PLN. Czy wystarczy to zwyklym DW wrzucic w koszty? A jak
    rozliczyc reszte oplat... energie itd? Mozna to jakos sensownie i jasno
    zorganizowac czy moze gra nie warta przyslowiowej swieczki?

    Prowadze KPiR oraz VAT.

    Bardzo bede wdzieczny za praktyczne rozwiazania oraz podstawy ew.
    "teoretyczne" :)

    Pozdrawiam i wesolych swiat na zapas juz zycze wszystkim !!!

    Grzegorz.

    --
    KOSMED - Profesjonalny sprzęt kosmetyczny.
    0-668-015-045.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1