  • Data: 2012-02-20 16:58:35
    Temat: Robia z uczciwego przestepce - jak to jest?
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie.
    Pojawił się taki oto problem:
    Prowadziłem DG w mieście X do sierpnia 2011 roku. We wrześniu 2011 DG
    została przeniesiona do miasta Y.
    Wszystkie podatki - pit 4, pit 5, vat 7... opłacam rzetelnie i
    terminowo, co do złotóweczki - brak jakichkolwiek problemów.
    Dziś otrzymuję z US w mieście Y pismo, że w związku z zaleganiem za
    miesiące... tu wymienione razem z kwotami, w terminie do 7 dni od
    otrzymania upomnienia mam uregulować zaległą kwotę, a jak nie, to
    postępowanie egzekucyjne...
    Dodatkowo naliczyli sobie opłatę za upomnienie 8,80 zł.

    Ja się teraz pytam. Czy to normalna procedura, czy zwyczajnie jakiemuś
    nadgorliwcowi się już we łbie przewraca?

    To, że podatki płaciłem w mieście X, a nie w Y, to chyba mnie nie
    obliguje do ich ponownego zapłacenia w mieście Y...??? Czy czegoś tu nie
    rozumiem?

    Kontaktowałem się z księgową i powiedziała, że wyjaśni tą sprawę, bo
    'oni się między sobą nie porozumieli'. No dobra, ale czy ja mam być
    zastraszany i ścigany niesłusznie z powodu ichniego bałaganu? Kto za to
    odpowiada i co zrobić, żeby się ode mnie odwalili?

    Irytujące to jest...

    pozdrawiam
    Robert G.