  • Data: 2012-02-20 17:39:31
    Temat: Re: Robia z uczciwego przestepce - jak to jest?
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik tomek napisał:

    > Wiesz, to nie jest takie oczywiste czyj to jest bałagan. Przy jakości
    > naszych przepisów, bezwładności US i mądrości niektórych urzędników to
    > naprawdę nie jest takie oczywiste.

    No może i tak..., ale w końcu ja nie jestem odpowiedzialny za to, że oni
    nie wiedzą, że ja podatki zapłaciłem, a otrzymałem pismo utrzymane w
    takim tonie, jakbym zalegał z kwotą wielocyfrową z bezwzględnym nakazem
    zapłaty z podanym numerem rachunku i groźbą, że jak nie to egzekucja...

    No przecież nie można mieć innego wrażenia jak to, że to ich bałagan, bo
    u mnie wszystko gra.

    Oni zawsze tak... z góry jadą po Kowalskim? Zamiast po prostu sobie
    jakoś to wyjaśnić, a w ostateczności dopytać mnie, czy księgową...

    Ja chyba nie mam obowiązku informowania mojego nowego US, że w starym
    zapłaciłem wszelkie podatki... Czy jest do tego jakaś osobna procedura,
    ale ani ja, ani księgowa o tym nie wie...???

    No ręce opadają.

    pozdrawiam
    Robert G.