  • Data: 2012-02-20 18:00:44
    Temat: Re: Robia z uczciwego przestepce - jak to jest?
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik 'Tom N' napisał:
    > Pokażesz to pismo z US i wcześniejsze o "przeniesieniu"?

    Ale jakie pismo o przeniesieniu? Toż to cały stos formularzy - jakiś NIP
    ileś, jakiś vat ileś, jakieś tam inne druki, których symboli nawet nie
    pamiętam... Co ja mam jeszcze pokazywać?

    Toż oni o mnie więcej wiedzą niż ja sam, a tu nie mogą prostej rzeczy
    się doszukać i straszą egzekucją jak nie zapłacę tego, co sobie tam
    ubzdurali, mimo że już ten podatek został dawno zapłacony...

    No jaja jak berety. Czy w tym kraju naprawdę aż tak trzeba komplikować
    oczywiste i jasne sprawy? No, ale cóż... skoro wśród Was panuje
    niezrozumienie dla sytuacji, to cóż tu mówić o urzędasach???

    Trudne czasy nastały ;-(... No nic, jakoś żyć trzeba. Ale to jest istny
    dom wariatów.

    pozdrawiam
    Robert G.