  • Data: 2012-02-20 19:55:05
    Temat: Re: Robia z uczciwego przestepce - jak to jest?
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert G wrote:

    > Sprawę mi poprowadzi księgowa - od niej zresztą wiem, że te US-y się
    > zwyczajnie między sobą nie dogadały.

    Księgowej to akurat ufałbym najmniej :-)

    > Tu chciałem tylko zapytać, czy rzeczywiście US tak sobie może naliczać
    > co się komuś tam widzi, a ja jestem praktycznie bezbronny...? i z nie
    > swojej winy muszę odkręcać sprawę, która wynikła tylko i wyłącznie z
    > tego, że urzędnicy w US Y nie odnotowali, że zapłaciłem podatki pit za
    > okres 01-08.2011 do US X.

    Przyjmij zatem do wiadomości to co pisał Wojciech B.
    Istotny jest "stan faktyczny" a nie "Twoje wyobrażenie" stanu faktycznego.
    Ty coś tam składałeś (Twoje zeznania wskazują, że nieprawidłowe dokumenty),
    może księgowa czegoś nie dopatrzyła,
    może Urząd coś przeoczył. Gdybyś napisał krok po kroku co składałeś i kiedy,
    to można by coś wnioskować gdzie jest racja.

    Na Twoje pytanie jest taka odpowiedź, że jak w urzędzie się coś nie zgadza,
    to wysyłają pismo do podatnika (czy wezwanie do zapłaty) i Ty będziesz
    musiał się
    odnieść do tego. Jak masz kwity, że płaciłeś "coś tam gdzieś tam", to
    odpiszesz
    co i jak i oni już sobie przeksięguja.