  • Data: 2012-02-20 18:25:30
    Temat: Re: Robia z uczciwego przestepce - jak to jest?
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojciech Bancer napisał:
    > Albo nie zgłosiłeś zmiany prawidłowo, albo coś bardzo mętnie to opisujesz.
    >
    > --

    Ja pier...

    Ludzie !!! Czy Wy też macie taką samą pomroczność jak urzędasy z US?
    Poskładałem wszelkie dokumenty w związku ze zmianą miejsca zamieszkania
    i zmianą miejsca prowadzenia DG, czy naprawdę wszystko aż tak
    szczegółowo muszę tu tłumaczyć?

    Moje pierwotne pytanie brzmi:
    Czy faktycznie US może sobie wzywać do zapłaty podatku, kiedy tenże już
    został zapłacony w innym mieście - w którym wówczas była prowadzona DG?

    Dla mnie to normalne nie jest !!! Skoro jednak pojawiają się wątpliwości
    i sugestie, że jednak to jest na granicy normalności, to... ja wysiadam.
    Wybaczcie.

    To w końcu ich brocha, żeby się między sobą porozumieli, a ja nie
    powinienem tu niczego już musieć odkręcać, skoro procedura przenoszenia
    DG przebiegła prawidłowo, to i te swoje wewnętrzne dokumenty powinni
    sobie gdzieś tam drogą urzędową poprzesyłać, a nie mnie teraz ganiać...

    Czy to aż takie trudne???

    pozdr
    Robert G.