  • Data: 2007-09-18 13:22:04
    Temat: Re: zwrot vat naliczonego nad naleznym - terminy
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jagna wrote:

    > Aniu, ale tu chyba chodziło o co innego.
    > Cef zapewne miał na myśli (?!) to, że wielkość sprzedaży opodatkowanej
    > stawkami niższymi niż 22% [...]
    > (o to Ci chodziło Cef? ;>)

    Niezupełnie, ale konkluzja ta sama.
    Jeśli możliwa do zwrotu kwota wynikająca z trochę nienormalnego
    funkcjonowania firmy w początkach może byc "skonsumowana"
    bieżącą sprzedażą w okresie około 3 m-cy, to moim zdaniem nie warto się
    szarpać.
    (dodatkowo trzeba będzie bronić prawidłowości przyporządkowania tych
    wydatków
    do sprzedaży opodatkowanej i zwolnionej)