  • Data: 2007-09-19 19:12:11
    Temat: Re: zwrot vat naliczonego nad naleznym - terminy
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:

    > Jak pierwszy raz tego combosa przeczytałem to wymiękłem.

    Są ciekawsze fragmenty.
    Cytowane tu kiedyś warunki występowania WDT.
    Klasyk gatunku:

    Art. 10. 1. Wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów,
    o którym mowa w art. 9, nie występuje w przypadku, gdy:
    [...]
    3) dostawa towarów, w wyniku której ma miejsce wewnątrzwspólnotowe
    nabycie towarów na terytorium kraju:
    a) nie stanowiła u podatnika, o którym mowa w art. 15, albo nie stanowiłaby
    u podatnika podatku od wartości dodanej dostawy towarów, o której mowa
    w art. 7, lub stanowiła albo stanowiłaby taką dostawę towarów, ale
    dokonywaną przez podatnika, o którym mowa w art. 113 ust. 1 i 9, albo
    podatnika podatku od wartości dodanej, do którego miałyby zastosowanie
    podobne zwolnienia, z wyjątkiem, gdy przedmiotem dostawy
    są nowe środki transportu, lub...

    A to tylko jeden podpunkt :-)
    Nawet nie próbuję zrozumieć o co chodzi.