  • Data: 2007-07-19 17:39:56
    Temat: Re: zwrot vat naliczonego nad naleznym - terminy
    Od: Ania <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cef pisze:

    > Niezupełnie, ale konkluzja ta sama.
    > Jeśli możliwa do zwrotu kwota wynikająca z trochę nienormalnego
    > funkcjonowania firmy w początkach może byc "skonsumowana"
    > bieżącą sprzedażą w okresie około 3 m-cy, to moim zdaniem nie warto się
    > szarpać.
    > (dodatkowo trzeba będzie bronić prawidłowości przyporządkowania tych
    > wydatków
    > do sprzedaży opodatkowanej i zwolnionej)

    z tym raczej nie ma problemu ( z bronieniem)
    po prostu od poczatku mam wiecej wydatkow poki co, i w nastepnych
    miesiacach tez bede miala jeszcze ichtroche, takze wolalabym teraz
    odzyskac czesc z tych pieniedzy,

    rozumiem, ze jesli nie mam wsrod zakupow srodkow trwalych - moge sie
    ubiegac o zwrot w terminie 60 dni...