    From: "oneir" <s...@s...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zamkniecie firmy i zwrot podatku vat
    Date: Thu, 8 Mar 2012 22:45:26 +0100

    > Zwrócili *VAT* czy zwrócili podatek *dochodowy*?
    > (jak napiszesz, że VAT, i jeszcze raz wspomnisz o kosztach, to będziesz
    > w słowniku szukał pojęcia "cięgi" ;))
    >
    > pzdr, Gotfryd

    chyba bede musial pokazac te papiery komus na zywo, podziwiam i dziekuje ze
    chce ci sie jeszcze analizowac te glupoty ktore powpisywalem do drukow a
    nasz aparat panstwowy nie zauwazyl bledu i jeszcze oddal mi 200 pln na
    konto, (chyba jestem przestepca podatkowym, wyludzilem calkiem niezla kwote
    :)

    a wiec tak, napisze co zrobilem, a ty powiesz mi czy mam zaniesc korekte vat
    7 sprzed 5 lat, i oddanie tej kasy na konto us, bo podejrzewam ze na tym sie
    zakonczy

    przez x czasu przepisywalem kwote 200 pln z pola: podatek naliczony - do
    odliczenia w formularzu vat 7 k i automatycznie pojawiala sie ona w polu
    kwota do przeniesienia na nastepny okres i nastepny rok,
    ta sama kwote, w swojej niewiedzy umieszczalem w pit 36 w polu koszty
    uzyskania przychodow (jak rozumiem blednie ale us przez kilka lat sie nie
    przyczepil to robilem tak dalej) a na koniec oddal mi ta kwote

    czyli jak upewniles sie ze masz do czynienia z totalnym amatorem :)

    mam nadzieje ze juz wiesz co nawyprawialem i powiesz mi jak temu zaradzic,
    nie nameczajac sie zbynio :)

    tak zeby us myslal ze wszytko jest ok, skor przez tyle czasu sie nie
    skapneli, no chyba ze jak odkryja ta malwersacje to "wsadza mnie do
    wiezienia"

    pzdr
    s.