  • Data: 2012-03-09 17:53:38
    Temat: Re: zamkniecie firmy i zwrot podatku vat
    Od: "oneir" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak wychodzi. Do przedawnienia rzecz jasna.
    > I *KONIECZNIE* wyjasnienie.

    chyba musze zaryzykowac i tego pewnie nie zrobie. Niestety, bo nie moge
    znalec wszytkich pitow z tych lat (wiem ze powinienem trzymac kopie przez 5)

    > Wyjasnić :), czyli dojsć jakie było kryterium odliczania VAT w >momencie
    >powstania tego "odliczenia". Napisz przynajmniej w którym roku toto
    >się pojawiło. Może ktos spróbuje dojsć.

    to bylo w 04.2007

    > pzdr, Gotfryd

    bardzo dziekuje bardzo za poswiecony czas na edukowanie ignoranta w tej
    dziedzinie :)

    mozesz jeszcze powiedziec co mi grozi jak ktos bedzie to kontrolowal? bo
    najprawdopodobniej nic z tym vatem tez nie zrobie bo to wiąze sie rozwnież z
    korygowaniem pitow

    pzdr
    seb